سه شنبه ۰۲ اسفند ۰۱

چگونه یک وبلاگ سبک زندگی راه اندازی کنیم

۱ بازديد

وبلاگ نویسی در سبک زندگی چیست؟

وبلاگ های سبک زندگی وب سایت هایی هستند که جنبه های مختلف سبک زندگی را مورد بحث قرار می دهند. اغلب، سبک زندگی نویسنده در کانون توجه است، اما لزومی ندارد. وبلاگ سبک زندگی به طور ساده به عنوان وبلاگی تعریف می شود که بر موضوعات مورد علاقه نویسنده تمرکز دارد. در نتیجه، هر شکلی از وبلاگ نویسی می تواند در این دسته قرار گیرد.مهارت برای یادگیری در منزل

وبلاگ های سبک زندگی لازم نیست وبلاگ های شخصی باشند و نباید اطلاعات شخصی و جزئیات زندگی روزمره را به اشتراک بگذارند. اما به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی می تواند وبلاگ را معتبرتر کند و در بسیاری از موارد به رشد آن کمک کند. به طور کلی، مخاطبان وبلاگ سبک زندگی پست‌های مرتبط با تجربه خود را می‌خواهند، اما استثناهای زیادی وجود دارد. مثلاً وقتی صحبت از سلامتی و تناسب اندام یا غذا می شود، برخی افراد موضوعاتی را ترجیح می دهند که شامل تجربیات یا نظرات شخصی نباشد.موضوعات می تواند شامل جنبه های وبلاگ نویسی غیر سنتی مانند بررسی محصول و ویژگی های وبلاگ نویسان دیگر باشد. وبلاگ نویسان در این طاقچه طیف وسیعی از وبلاگ های مادرانه گرفته تا وبلاگ های حرفه ای تا سرگرمی های عجیب و غریب مانند حیوانات خانگی یا چای را پوشش می دهند.

موفق ترین وبلاگ نویسان سبک زندگی علاقه زیادی به موضوع خود دارند و این در نوشته هایشان نشان می دهد.

 

وبلاگ سبک زندگی ≠ وبلاگ شخصی

از تبدیل وبلاگ خود به یک وبلاگ شخصی بپرهیزید، مگر اینکه قبلاً در رسانه های اجتماعی دنبال کننده ای داشته باشید یا سبک زندگی شما آنقدر برای مردم جالب باشد که صرف نظر از آنچه می نویسید، شما را دنبال می کنند. اگر شما هستید، تبریک می گویم. برای بقیه ما، نوشتن در مورد چیزهای شخصی باعث افزایش ترافیک وبلاگ یا دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی ما نمی شود.

مردم واقعاً فقط به خودشان و آنچه می توانند از وبلاگ ما دریافت کنند اهمیت می دهند. آنها ممکن است کیم کارداشیان را صرفاً به خاطر شخصیت او دنبال کنند، اما من حدس می‌زنم که این شما نیستید. اگر هست، سلام کیم!

به سؤالات پاسخ دهید، درباره موضوعاتی که افراد در مورد آنها کنجکاو هستند بحث کنید، مقالاتی را بنویسید که چگونه باید انجام شود و بررسی های عمیق انجام دهید. اما عکس‌های صبحانه و احساس امروزتان را از وبلاگ نگه دارید. این ممکن است در رسانه های اجتماعی کار کند، اما مطمئناً به شما کمکی نمی کند که از Google یا Pinterest ترافیک دریافت کنید.

و ممکن است افرادی را که به اندازه کافی از دانستن در مورد شما خوشحال هستند، منصرف کند، اما نه همه چیز را در مورد شما.

یک خط باریک بین دوستانه و حضوری وجود دارد.

 

چه کسی در این طاقچه وبلاگ می نویسد؟

وبلاگ‌های سبک زندگی معمولاً توسط افرادی ایجاد می‌شوند که بینش خاصی در مورد موضوع خاصی دارند که او به آن علاقه دارد.وبلاگ سبک زندگی مکانی مناسب برای افرادی است که به دنبال کسب درآمد از علاقه خود یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد موضوع انتخابی خود هستند. به آنها به عنوان راه هایی فکر کنید که نه تنها مهارت های خود را بهبود می بخشد، بلکه تجربیات خود را افزایش می دهد، دانش خود را با دیگران به اشتراک می گذارید و در عین حال کسب درآمد می کنید. اینجا را بخوانید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.